De astăzi, 12 iulie 2009, nu voi mai lua în considerare voturile din articolul „Sondaj„, aşa că vă rog să nu mai votaţi. Nu există nici o opţiune cu care să opresc sondajul decât dacă l-aş şterge…perioada de votare s-a terminat, aşa că nu are sens să votaţi de acum înainte. Mai jos sunt rezultatele:

Rezultate sondaj După cum se vede şi în imaginea alăturată, 67% dintre votanţi au acordat nota 10 blog-ului, 17% – nota 9, 8% – nota 5, iar nota 4 – tot 8%. Bun…sondajul şi-a atins scopul, am văzut ce vroiam să văd. Părerile celor care au votat mă vor ajuta în dezvoltarea şi îmbunătăţirea blog-ului şi a articolelor care vor apărea aici.

Există un „frustrat al săptămânii” care se pare că a dat nota 4 blog-ului. Nu m-am aşteptat şi nici nu am vrut ca toate voturile să fie pentru nota 10. Ar fi stupid să mă gândesc la asta. Acesta e şi motivul pentru care am scris la începutul articolului: „Nota să reflecte părerea voastră despre blog începând de la articolele din el până la aspectul grafic şi culori. Dacă nu sunt suficiente notele, puteţi lăsa un comentariu„. Totuşi idiotul a simţit nevoia să facă şi un comentariu deplasat şi total „off topic„. Poate vă întrebaţi de ce îl numesc idiot pe distinsul domn gore din chitila” (cum se auto-intitulează…nu ştiu, poate că îi este ruşine cu numele lui şi de aceea şi-a luat acest pseudonim). Păi ia priviţi de ce: la începutul articolului „Sondaj” eu am scris următoarele: „Nota să reflecte părerea voastră despre blog începând de la articolele din el până la aspectul grafic şi culori„. Bun…şi el îmi scrie, citez: „N-am citit deloc ce ai scris aici, dar am citit ce ai scris prin alte parti. Prin urmare, ai primit un 4. Felicitari!😉” Cât de idiot poate să fie? Am scris eu cumva: „Vă rog să votaţi ce am scris eu „prin alte părţi”?” Nu, dar se pare că asta a înţeles stimabilulgore„. Având ip-ul şi adresa lui de mail, am făcut puţină cercetare, să văd cine e acest idiot, să văd dacă nu cumva a fost abuzat în copilărie şi a rămas cu ceva sechele care să se răsfrângă în viaţa lui prezentă. Se pare că numele lui este Marian (chiar aşa ruşinos e acest nume?) şi este din Bucureşti. Mă gândesc oare cum ar fi să îi pun adresa de mail pe blog pentru ca engine-urile care caută adrese de mail pe net să îl umple de spam-uri…oare i-ar place? Cum s-ar simţi oare? Sau să îi pun poza? (da, am găsit şi o poză cu el🙂 ). Totuşi nu am să mă cobor la nivelul lui intelectual de 29 de ani (da, are 29 de ani…cam multe informaţii am aflat, nu?🙂 ) şi am să rămân la cei 24 „infantili” ai mei. Am mai aflat că are conturi pe câteva „site-uri sociale” (vezi Netlog, Neogen, Noi2, etc).

Singurele „alte părţi” în care susţine frustratul că a citit ce am scris eu sunt 12 poezii pe un site dedicat poeziei pe care le-am pus acolo cu cel puţin 3 ani în urmă (apoi am renunţat la a mai scrie pe acel site pentru că m-a scârbit ce se întâmpla şi încă se întâmplă acolo), şi maxim 7 comentarii pe 3 blog-uri. Şi mă îndoiesc că el le-a găsit pe toate atâta timp cât nu mă cunoaşte. Dar asta e…lumea are nevoie şi de idioţi pentru că altfel ar fi prea frumos. Îmi pare sincer rău pentru el şi pentru frustrările lui (not!)🙂

Închei aici pentru că deja am risipit prea multe cuvinte pentru un idiot.