Deoarece azi nu sunt într-o stare psihică prea bună și nu pot să fac ce ar trebui (poate și din cauza vremii de afară), și anume: să învăț pentru sesiunea care se apropie mai repede decât cad stropii de ploaie, m-am gandit să mă amuz puțin uitându-mă la termenii pe care i-au căutat oamenii pe diverse motoare de căutare, ajungând pe blogul meu în urma căutărilor. Din păcate, nu am reușit să mă amuz deoarece motoarele de căutare se pare că și-au facut bine treaba și nu au trimis pe blogul meu oamenii care au căutat…”măsline”🙂 Am auzit la mulți bloggeri (cum le place să fie numiți) că: „cum a ajuns frate, ăsta la mine pe blog dupa ce a căutat pe un motor de căutare „scaune” că blogul meu este despre becuri?”🙂 Din păcate, la mine nu se regăsește un astfel de amuzament (sau cred ca din fericire🙂 )…pun mai jos termenii căutați în 7 luni de când există acest blog, și care au condus lumea către el.

P.S.: Afară a vrut să ningă, dar acum…plouă mai mult decât ninge…și plouă…și tot plouă…😦

Termeni căutați:

papagal nimfa
cactusi
papagalul nimfa
nimfa papagal
moartea lui mihai eminescu
poze papagali nimfa
boala lui mihai eminescu
papagali nimfa poze
poze cactusi
nimfe poze
nimfa poze
cactusi wikipedia
papagali nimfe
nimfe papagali
papagali nimfa
nimfa
coco.papagal
moarte lui mihai eminescu
paduchele lanos
poze cu papagali nimfa
blogul cactusilor
daunatori cactusi
poze cu cactusi
poze nimfe
daniel coman
poze papagali
florin daniel
cat traieste un papagal nimfa
papagal nimfa poze
cactusi poze
imagini cu papagali nimfe
dan coman blog
pasari papagali nimfe
poze cu cactusi si plante suculente
papagali ninfa
boala si moartea lui mihai eminescu
paduche lanos
coman florin daniel
nimfa papagali
paduchi lanosi
nimfa fata
poze nimfa
ninfa papagal
mancare pentru nimfe
poezii scrise de michael jackson
poze cu nimfe
plante suculente
florindanielcoman.wordpress.com
florin coman on wordpress
mancarea papagalilor ninfa