Cu câteva luni în urmă mi-a revenit în minte o activitate pe care o desfășuram în școala generală, prin clasa a V-a sau a VI-a (cred) și anume: traforatul 🙂 Vechiul traforaj nu îl mai am, sau l-am rătăcit pe undeva de-a lungul anilor, așa că am am început să îmi doresc un aparat nou. Și se pare ca așa de mult mi-am dorit încât Universul a făcut să primesc unul cadou😀 Mai aveam o bucată de placaj rămasă din copilărie, așa că am început să lucrez ceva. Primul lucru care mi-a venit în minte a fost o farfurie din placaj. Am încercat să-mi reamintesc modelul și cum trebuie desenat (și am reușit😀 ) și am realizat-o. Apoi au venit să-mi vină tot felul de idei despre ce aș putea face cu traforajul. Vedeam pe internet portrete făcute din placaj dupa anumite poze, arătau extraordinar și nici nu mă gândeam că aș putea realiza și eu așa ceva. Ei bine, am reușit🙂 O sursă de informații a fost site-ul www.traforaj.ro

Între timp mi-am achiziționat și un aparat simplu de pirogravat, iar de curând am aflat și cu ce aș putea colora modelele din placaj (încă nu am încercat, ce am folosit până acum au fost acuarelele și creioanele colorate). Pun mai jos lucrările realizate de mine și e foarte probabil ca în curând să deschid o rubrică pe blog special dedicată acestui hobby🙂