Conform Wikipedia, 21 martie marchează mai multe evenimente internaționale, printre care: ziua mondială a teatrului de păpuși, ziua internațională a poeziei, ziua internațională a copiilor străzii, ziua internațională a sindromului Down, ziua internațională de luptă pentru eliminarea discriminării rasiale, ziua internațională de combatere a insomniei și ziua Independenței în Namibia.

Scriu acest articol în special pentru un anumit eveniment din această zi și anume sindromul Down. Nu am să scriu ce este sindromul Down, cum poate să apară, de ce, etc (sunt destule surse de informare pentru cine e interesat), ci am să vă arăt o lucrare pe care am realizat-o în perioada 4-8 martie și care reprezintă un copil cu sindrom Down. Este prima lucrare, căreia i-am dat un nume…”Down”.  Din motive obiective și corecte, în acest caz nu am să pun și poza după care am realizat portretul, așa cum am făcut până acum la celelalte portrete (încercați să vă imaginați cum arată copilașul, în funcție de portret🙂 ). Portretul l-am dăruit părinților lui.

La mulți ani tuturor celor cu Down!🙂

(click pe imagine pentru mărire)