Sunt Dumnezeu, căci sunt în tot și în toate,                                 1

În fiecare vers și în fiecare strofă,

În fiecare zi din viața mea și poate

În fiecare pix cu care am scris vreodată.

 

Eu sunt Alfa și Omega! Începutul și Sfârșitul

versurilor mele,

Semănătorul ce aruncă sămânța-ntre spini,

Păstorul ce-și caută turma în zi de sărbătoare,

Cerșetorul de viață cu ochii prea plini…

…prea plini de mizerii, prea plini de blestem,

Eu sunt ecoul piroanelor bătute-n crucea de lemn…

 

Sunt Dumnezeu, căci copiii străzii sunt copiii mei,

Iar pe cei lenți și nevoiași i-am înfiat deja,

Țin Terra într-o mână și o privesc cu ochi atei,

Iar infinitul Univers stă ascuns sub fruntea mea…

…căci eu sunt Calea, Adevărul și Viața!

 

Sunt Dumnezeu, căci pot crea comportamente adecvate,

În indivizi inadaptați și în copii,

Și pot crea comportamente acceptate,

Căci pot culege încă floricele din câmpii…

 

Eu sunt cel ce este, cel ce era și cel ce vine,

Plutind mereu cu norii grei ce aduc furtuna,

Și nu mai cred nimic, decât pe mine,

Căci țin în echilibru Soarele și Luna.

 

Eu sunt Dumnezeu, căci nu vă chem la judecată,

Nici nu vă-ntreb dacă ați ajutat pe cineva sau nu,

Nu vreau supunere, nici adorație, nici jertfă,

Ci rațiunea și morala existenței unui…Tu.

 

(octombrie 2012 – august 2013)